lördag 15 november 2008

Deltagarlista

Nu börjar vi fylla här deltagarlista. Säg till om du inte står i den eller om du inte vill att ditt namn står här:

1. Anna/Augusti 73 (kursledare)
2. Teresa/Tette (kursledare)
3. Stella (www.stellas.nu)
4. Carina
5. Eva
6. Helen/Hegu
7. Jenny Å
8. Mia/ Miao
9. Yvonne
10. Johanna/Silwerstar
11. Maria B
12. Monica/Monnah
13 Jenny H
14. Dana
15. Lillblomma/Ulrika
16. Stina D
17. Christine
18. Isabelle
19. Scrapangel/Pia S
20. Jenny U
21. Tanja
22. Liza
23. Jenny N
24. Stine
25. Åsa E
26. Susanne W
27. Gittan
28. Gunilla R
29. Sara Ö
30. Veronika
31. Ann-Marie/Jozebelle
32. Mahlin
33. Åsa W
34. Bellis/Anna B
35. Lamia76/Maria J
36. Catharina
37. Charlotta
38. Therese
39. Agneta
40. Malin C


Max antal 40 personer.


Obs! När listan ovan är fylld så kommer vi upprätta en väntelista!


14 kommentarer:

Joanna sa...

Längtar redan! :D

jenny_u sa...

Jag och Tanja anmäler oss, trodde vi redan var anmälda men tydligen inte... Hoppas det räcker den här vägen!

Scrapmara sa...

Jenny_U:
Det räcker här ;-)

Anonym sa...

Hej, jag är gärna med! Gittan G (ni har min mail)

Scrapmara sa...

Nu är du anmäld, Gittan. Välkommen!

Anonym sa...

Funderar och funderar.. måste bara kolla upp ett par saker.. tänkte bara höra hur många som är maxantal så man vet hur bråttom man har..

Anonym sa...

Glömde å säga att jag vill gå på kurserna också ;)

Scrapmara sa...

Malin: max 40

Veronika: jag skriver upp dig :)

Anonym sa...

Jag anmäler mig! och jag vill gå Annas kurs helt säkert!

Anonym sa...

glömde min mailadress, jag blev så ivrig.. mahlin.andersson snabela gmail.com

Christine sa...

Ååhh va kul det ska bli!!! =)

Anonym sa...

Trodde jag var anmäld :( mailade men fick inget svar, kanske redan var fullt när jag mailade?? Står jag isåfall på någon väntelista?

Ulwa sa...

Hej!
Jag har fått mejl från er att jag är med på scrapmaran men jag hittar inte mitt namn!
Tack!
//Ulwa

Veronica sa...

Åh detta skulle vara jättekul!

Finns det ngn väntelista som jag kan skriva upp mig på??

Och jag vill mer än gärna gå på båda kurserna!!

www.veronicaylander@hotmail.com

Hör av er så vet jag!

kram och God Jul!