lördag 17 januari 2009

Lista och bekräftelse

Hej på er alla pyssliga tjejer!

Gott nytt år till alla, hoppas att tomten var snäll med er och ni fick en massa scrapgrejer eller i alla fall även mer lust att scrappa!

Vi jobbar för fullt just nu för att få allt i ordning och vi måste börja med att be om ursäkt för att denna blog har varit lite död samt att det har tagit lite tid för oss att svara på mail. Vi kunde aldrig förvänta oss att så många som 65(!!) personer skulle vilja komma till vår lilla pyssel dag och just nu jobbar vi för att alla skall kunna vara med! Så vi är glada att meddela att alla som har anmält sig och fortfarande vill är välkomna den 7:e februari!

Vi skulle nog behöva lite hjälp från er och vill att ni bekräftar att ni fortfarande vill komma och att uppgifterna som vi har stämmer (angående kurs, om ni har anmält er). Vi skulle vilja att ni kollar noga i listan så att ni ser att ni finns med och att ni skickar oss ett mail med bekräftelse eller ändringar. Vi är tacksamma om ni meddelar oss om ni inte kan komma. Vi kommer nu att öppna en väntelista så är det någon som inte kan komma så kan det vara bra för oss att veta så fort som möjligt.

Så nu är det dags att kolla!! Hoppas alla är med och har vi glömt någon så fixar vi det, självklart! De namn som har röd färg är de personer vars mail vi inte har. Bredvid era namn står det ett eller två kors beroende på om ni har anmält er till Annas och/eller Tettes kurs. Maila oss gärna till SCRAPMARA@YMAIL.COM så fort som möjligt!

Tack allihopa för hjälpen och håll koll på bloggen, snart kommer mer info om kursen, dagen och en del överraskningar vi har!

Meri och Jenny
NAMN NICK ANNAS K. TETTES K.

HelenHegu
xx
Jenny ÅJenny ejm
xx










JohannaSilwerstar
x





MonicaMonnah


Jenny H

x
x
UlricaDana







Stina D

x















Jenny U



Tanja








Liza

xv1
Jenny NJemppa

xv1





Åsa E













Gittan



Gunilla R

x
x
Sara Ö

x
x
VeronikaQueenoffice

xx
Mahlin

x
Åsa Wvirve_w


x
Anna BBellis
x
x
Maria JIamia76







Charlotta

x

Therese

x
x
Agneta

x
x
Malin C


xv






























Ulwa


x
x
Ulrica H



Annelie L








Linda E



VeronicaVeronica69Y
x


Maud?V



Louise?V



Hanna?V



Malin Å?V



Lotta?V



Emelie



Pom



Mikaela A.



Lena A



Emilia A



Erica R



Rebecca H



Ylva H.ds



Anna GGöransson













Carina X




Eva X
Tessan
Lena L X
Marita x V
Jessica(Tussan)
Maggan ?


8 kommentarer:

Anonym sa...

Försökt att svara på mailet men får det tillbaka skickat.
Mina uppgifter stämmer.
Jag kommer=) Längtar, det skall bli sååå kul=)

//Jenny Å (jenny/e.j.m)

Anonym sa...

Superkul att de är så många :D Nu är det inte långt kvar. :) Längtar!

Anonym sa...

Hittar inte mailadressen just nu ( och orkar inte leta :P) så jag svarar här, ja jag kommer och uppgifterna stämmer.
Ses snart! :)

Veronica sa...

Va kul att jag kom med!
Ja! säger jag att jag kommer d. 7/2 och jag satte upp mig på Anna´s minialbum kurs.

(Veronica69Y)

jenny_u sa...

I min webläsare är inga namn röda plus att kryssen sitter lite hullerombuller. Jag hoppas ni har min mailadress, jag mejlades med dig Jenny häromdagen senast.

Jemppa sa...

Hej!

Jag kan inte heller skicka till mailadressen : (.
Jenny N är jag och jag kommer och allt stämmer på anmälningen. Hoppas att Tettes kurs har platser kvar (står på väntelista) ; ).
Mitt nick brukar vara Jemppa om det kan underlätta när det är så många Jenny . ).
Längtar! Kram Jenny N (Jemppa)

Liza sa...

Vet inte om ni fått mitt mail men jag kommer iaf. Och allt stämmer! Och kan även meddela att Stine tyvärr inte kan komma.

Anonym sa...

Jag har också skickat mail om att allt stämmer! :)

Vi ses snart!