söndag 22 november 2009

Nästa scrapmara blir.....

...den 13 februari 2010!!







10 kommentarer:

Millis sa...

vart när hur?

Veronika sa...

Håller tummarna att man är på benen då :p De är bara en månad kvar då till Pyret kommer. Vill ju så gärna gå :p

La Vikinga sa...

Jamen då är det bäst att anmäla mig på en gång och hoppas på att man inte råkar hitta en Karibienkryssning eller en resa till Indien eller nåt till kanonpris precis samma helg! :-D

Charlotta

Anonym sa...

Hej! Hur fungerar detta? Jag vill gärna vara med, men är total nybörjare och har usel koll på vad jag ska ha med mig!

maila mig gärna. franskaliljan@yahoo.se

mvh helena

Ulwa sa...

Hej!
Jag känner att det är ett datum att komma ihåg. Jag vill definitivt komma. Jag antar att man ska mejla och anmäla sig så småningom.
Ha en riktigt god jul!
//Ulwa

Theresa/Tette sa...

Jaaaa, jag kommer! Jag mailar!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jag skulle vilja anmäla mig och CillaT men kommer inte ihåg mailadressen?

Kramar LillBlomman

Ulrika aka LillBlomman sa...

Hi, hi nu hittade jag ju den här!

Johanna sa...

Jag är ny scrappare i Täby och skulle gärna vilja vara med på maran. Hur anmäler jag mig???

SMBC sa...

hej!
Jag vill så gärna vara med på maran och jag hoppas att ni har tänkt ha någon liten workshop, för jag behöver inspiration!!!

/Malin