torsdag 5 februari 2009

Namnskylt och loppisbord

Nu är det bara 2 dagar kvar, tjejer!! Är ni redo?? Det är vi!!! Vi jobbar för fullt för att förberedda allt till den stora dagen och ser verkligen fram emot att träffa er alla!!

Vi skulle vilja påminna er om vårt uppskattat loppisbord: har du någonting scraprelaterad som du inte använder längre eller som du inte vill ha? Ta med det, markera det med ditt namn och pris och lämna på bordet! Roligt och ett billigt sätt att ta med hem "nya" grejer!

Ni är jättevälkomna att ta med er en (gärna!) scrappat namnskylt till maran. Detta är självklart inget måste! :)

Ses snart!!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska se till att ha med bilderna, så jag slipper åka hem igen :p Väskan är nästan färdig packad! :) Jag är redo! :p

Scrapmara sa...

Kul!!! Och jaaaa, dubbelkolla den här gången!!! ;) Ses på lördag!!

Anonym sa...

Hej!
Måst tyvärr lämna återbud. Sitter om tjugo minuter i taxin till Arlanda, tvungen att åka till Finland på jobb hela hegen, det kom upp i sista minuten. Men Therese berättade i går kväll att jag inte syntes till på någon lista så kanske var jag inte medräknad??? Hoppas ni får en väldans härlig lördag! Avis!!!

Scrapmara sa...

Ushh, vad synd! Hoppas det går bra! Jo, du står på deltagarelista men så är det med livet! Hoppas vi ses nästa gång!

Anonym sa...

Tack för en helt underbar scrapmara!

Anonym sa...

Tack för en jätterolig och inspirerade scrapmara med bra kurser! Det var också bra att kunna handla saker från Stellas bord eller loppisbordet, som man upptäckte att man saknade.
Jag kommer boka mig på nästa mara så fort vi får möjlighet! Gunilla

Theresa/Tette sa...

Tack för en jättetrevlig scrapmara, tjejer!!!
Kram Tette